عملکرد کلیه از 75٪ به 53٪ در سال گذشته باید چه کار کنم کاهش یافته است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه من از 75٪ به 53٪ در سال گذشته کاهش یافته است، بنابراین من چه باید بکنم؟ با توجه به عملکرد کلیه شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، بنابراین شما باید اقدامات فورا برای جلوگیری از آن را از کاهش بیشتر را.

برای مورد شما، شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. GFR شما تنها 22٪ در یک سال کوتاه کاهش می یابد به طوری بیماری کلیه خود را به مرحله 3. توسعه اگر progesses شرایط خود را به عنوان این سرعت پس از آن کلیه ها به طور کامل پس از دو سال که نیاز به دیالیز برای زنده ماندن دریافت شکست خواهد شد. در حال حاضر شما ممکن است هیچ ناراحتی ندارد چون وضعیت شما در دو مرحله اول، در حال حاضر جبران بدن خود را هنوز هم می تواند کراتینین بدون افزایش حفظ و حفظ موارد دیگر خود را بدون اختلال. اما یک بار بیماری کلیوی دریافت به مرحله 3، کراتینین خود را به آرامی افزایش خواهد یافت، الکترولیت اختلال شروع می شود و هموگلوبین کاهش خواهد یافت، بنابراین بر روی بدن وجود داشته باشد علائم ناراحت.

در حالی که در حال حاضر شما فقط در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، و اگر شما می توانید چینی درمان بهبود پزشکی حرفه ای شرایط، بیماری خود را هنوز هم برگشت. با این حال، استفاده از استاندارد طب گیاهی چینی بسیار stict است و نسخه های مختلف از یکدیگر هستند و همچنین به وضعیت بیماری های مختلف استفاده می شود. و همچنین برای بیماران کلیوی، نه تنها یک یا دو طب گیاهی چینی می توانید آن را درمان کنند. چه بیماران نیاز به درمان سیستماتیک و راه ترکیب به استفاده از طب چینی موثر است

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1446.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه، عملکرد کلیه از 75٪ به 53٪ کاهش یافته است ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: